4 кроки до успіху ˗ від стратегії до продаж
Слухачі курсів професійної перепідготовки (проект
«Україна-Норвегія») були активними учасниками тренінгу з планування власної
підприємницької діяльності «4 кроки до успіху ˗ від стратегії до продаж»,
організованого ГО «Освітні
та
соціальні інновації».
Провела тренінг бізнес-тренер експерт з багаторічним
досвідом і успішною діяльністю в сфері маркетингу та консультування по бізнесу,
власник та співвласник бізнесу, кандидат економічних наук, Олена
Дейнека.
Тренером запропонована авторська програма «Від таланту
˗ до бренду», спрямована на розвиток знань, формування практичних навичок і вмінь у
технології планування бізнесу, виборі стратегії, дієвих механізмів комунікації
для «розігріву» ринку, техніці створення та управління брендом, а також побудові систем продажу.
Враховуючи специфіку навчання слухачів курсів з
напряму підготовки «Підприємництво», Олена Дейнека фокусувала увагу на розвитку
персональної стратегії створення власного бізнесу, що передбачає відповідні:
місію, цілі, завдання, плани, бюджет, ресурси, інструменти, контроль. Ці
питання викликали жваве обговорення в груповій та парній взаємодії учасників.
Після
завершення тренінгу слухачі курсів висловили вдячність тренеру за роботу і
побажання подальшої плідної співпраці у наданні консультаційних послуг щодо
ведення успішного бізнесу.